HUM organizira dvodnevni trening na temu “Kako ‘prodati’ medijaciju?” koja će vam konkretno pomoći na vašem putu prema aktivnom bavljenju medijacijom.

 

Dvodnevni prodajni trening na temu

“Kako ‘prodati’ medijaciju?”

14. i 15. prosinca 2024.(subota i nedjelja)

9,00-16,15 sati

 

Završili ste obuku za medijaciju?
Želite se ozbiljnije baviti ovom plemenitom aktivnošću?
Ne znate kako krenuti?

Jedno je doći do vještine medijacije – drugo je to vještinu znati primijeniti – treće je doći do prilike primijeniti tu vještinu.

Doći do prilike za primijeniti vještinu medijacije – za to vam potrebna je i “prodajna vještina”, a to znači znati utjecati na razmišljanje sudionika u sporu i utjecati na stvaranje pozitivne slike o medijaciji i na odluku o sudjelovanju u istoj.

 

Što ćete naučiti:

– Kako upravljati “kupovnim procesom” sudionika i utjecati na njihovu pozitivnu odluku o medijaciji

– Kako izgraditi odnos temeljen na povjerenju koji će biti osnova za daljnju komunikaciju

– Kako prepoznati priliku za utjecanje na sugovornika?

– Kako učinkovito predstaviti medijaciju?

– Kako upravljati otporom na koji ćete vjerojatno naići u razgovoru o medijaciji?

 

Cijena po sudioniku: 380 EUR + PDV (UKUPNO 475 EUR-a)

Grupa od 12 do 16 sudionika

Prijave do 12. prosinca 2024 na e-mail: info@medijacija.hr

 

Edukaciju vode iskusni prodajni treneri koji su prošli obuku o medijaciji i znaju kako spojiti ta dva svijeta!

Danijel Bićanić započinje 1998. godine profesionalnu karijeru na prodajnim i rukovodećim mjestima u njemačkom i hrvatskom hotelijerstvu. 2003. godine ulazi u svijet poslovne edukacije usavršavanjem na području trenerstva i coachinga. Narednih 4 godine radi kao direktor prodaje i prodajni trener u dvije edukacijske kuće. 2007. godine osniva Bićanić Consulting.

U slijedećih 17 godina više od 400 tvrtki angažira Danijela Bićanića u projektima poboljšanja prodajnog poslovanja. Kao konzultant i trener radi u Hrvatskoj, Švicarskoj, Njemačkoj, Portugalu, Austriji i Češkoj, Crnoj Gori, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i na Kosovu. U ulozi prodajnog coacha imao je priliku prisustvovati na više od 5500 b2b prodajnih razgovora te pratiti preko 8000 maloprodajnih razgovora. Kroz Bićanić prodajne treninge prošlo je više od 12000 prodajnih djelatnika, voditelja prodaje i menadžera prodaje. Razvio je jedinstveni trenerski stil temeljen na realnom pristupu temi prodaje, a sve sa ciljem prenošenja što praktičnijih znanja i vještina. Na LinkedInu je, od strane više od 22.000 pratitelja u zemlji i regiji prepoznat kao kreativan stvaratelj korisnih, humorističnih i originalnih sadržaja na temu svijeta prodaje.

U 2012. se certificira za SDI facilitatora, svjetski poznati i priznati alat u analizi sustava motivacijskih vrijednosti djelatnika, timova i organizacija, a koji se koristi u prevenciji konflikata i za unapređenje komunikacije unutar tvrtki. 2015. godine pohađa AOEC (Academy of Executive Coaching). 2017. prolazi certificirani trening za Points of You trenera. 2020. godine prolazi obuku za AoPL (Art of Participatory Leadership) facilitatora. Isto tako, autor je tri knjige sa tematikom prodaje, savjetovanja u upravljanju prodajom i tržišta prodajne radne snage (Fit za prodaju, Zabranjen ulaz prodavačima i psima, Pucaj od posla!). Tečno govori njemački i engleski te na tim jezicima također održava treninge, seminare i predavanja.

 

 

 

Nikola Pauković ulazi u svijet b2b prodaje prije 11 godina. Profesionalno i prodajno iskustvo stjecao je u tvrtkama kao što su Nike i Coca-Cola da bi zatim, u tvrtki Keune Adriatic, započeo svoj ključni razvojni put od prodajnog predstavnika do pozicije voditelja prodaje za profesionalno tržište u RH i BiH.

Uvijek svjestan važnosti sustavnog razvoja prodajnog tima, neprekidno je radio na i s članovima prodajnog tima kroz trening 1 na 1,grupne treninge, mentoring i shadowing te tako savladavao praktičnu stranu internog prodajnog trenerstva. Tijekom godina prisustvovao je velikom broju drugih prodajnih edukacija, treninga i seminara što je konačno stvorilo i iskru interesa za buduću karijeru trenera u b2b prodaji. Taj cilj ostvaruje 2019. godine kada ulazi u trenerski tim Bićanić Consultinga nakon višegodišnje trenerske izobrazbe (Train the trainer edukacija, NLP tečajevi, asistiranje u treninzima…) pri čemu se vodio sljedećom idejom vodiljom: spojiti svijet realne b2b prodaje s praktičnom prodajnom edukacijom koja će donositi mjerljive rezultate u razvoju prodajnih djelatnika.

Sudionici njegovih treninga govore: “Nikola je “hard core” prodajni trener sa vrlo realnim pristupom prodaji i ne završava trening dok nije siguran da su svi sudionici usvojili potrebna znanja i vještine.” “Motivira, budi želju za učenjem i suočava sa istinom koja nije uvijek ugodna…”. Njegovi klijenti: Fresenius Kabi, Mibe Pharamceuticals, Badel 1862, GLS, Terra Jaska, Binvest, , Daikin Hrvatska, EOS Matrix, Jamnica…

 

Više informacija o sadržaju treninga možete pročitati u privitku. Sadržaj edukacije