Politika o zaštiti osobnih podataka
U Hrvatskoj udruzi za mirenje (u daljnjem tekstu: HUM), Teslina 1, Zagreb, znamo koliko je privatnost važna našim suradnicima i korisnicima, stoga nastojimo biti jasni u vezi ophođenja s osobnim podacima.
(1) Osobni podaci
Vaše osobne podatke prikupljamo, obrađujemo i koristimo isključivo uz Vašu suglasnost, temeljem Vašeg upita, ugovornog odnosa i sukladno zakonskim propisima. Prikupljamo, obrađujemo i koristimo samo one osobne podatke koji su potrebni za izvršavanje i odvijanje naših usluga ili osobne podatke koje ste nam dobrovoljno dali na raspolaganje.
Osobnim podacima smatraju se svi podaci pomoću kojih se može utvrditi identitet korisnika. U to se ubrajaju Vaše ime i prezime, adresa, e-mail adresa, broj telefona, OIB i slično.
HUM prikuplja i obrađuje samo one osobne podatke koji su nužni radi pružanja informacija o uslugama, ispunjavanja ugovorne obveze i sukladno važećoj zakonskoj regulativi.
(2) Korištenje podataka za provođenje usluga
Vaše podatke koristimo u svrhu realizacije usluge, bilo da ste član, izmiritelj, polaznik naših edukacija, sudionik na našim aktivnostima, stranka u postupku mirenja, ili vanjski suradnik.
Prijenos podataka trećim osobama vršimo samo u suradnji s našim partnerima i u opsegu potrebnom za ispunjavanje zadataka u sklopu izvršenja usluge, ovisno o samom projektu. U slučaju da je potrebno prenijeti osobne podatke, ispitanik će na to biti upozoren prije samoga prijenosa.
Vaše podatke dijelimo samo s našim davateljima usluga (knjigovodstvene svrhe – sukladno zakonskoj osnovi; Zakon o računovodstvu i ostali važeći propisi sa područja financijskog poslovanja; IT partnerom). Vaši osobni podaci su zaštićeni po ugovoru između HUM i partnera te nisu dostupni trećoj strani.
Sve osobe temeljem ugovora o radu ili bilo kojeg ugovora o poslovnom odnosu, koje posredno ili neposredno mogu doći do osobnih podataka nužnih za izvršavanje zadataka i ugovora, obvezuju se na poštivanje povjerljivosti i zaštitu privatnosti svih dostupnih osobnih podataka.
(3) Korištenje u marketinške svrhe
Vaše osobne podatke za slanje elektronske pošte u marketinške svrhe (npr. newsletter) koristimo isključivo uz Vašu suglasnost. Korištenje Vaših podataka u zakonski dopuštenom okviru za poštanske marketinške aktivnosti možete opozvati u bilo kojem trenutku putem e-maila na adresu info@medijacija.hr uz naznaku „opoziv privole“.(4) Informiranje i brisanje
Imate pravo na pristup informacijama o Vašim pohranjenim podacima te pravo na ispravak, brisanje ili blokiranje podataka. Molimo da nas obavijestite o eventualnim izmjenama Vaših osobnih podataka. Pristup informacijama, uvid, brisanje ili ispravak, možete zatražiti slanjem ispunjenog obrasca – „Zahtjeva za pristup informacijama“ – putem e-maila na adresu info@medijacija.hr
(5) Sigurnost podataka
Naša internetska stranica primjenjuje tehničke i organizacijske mjere sigurnosti, kako bismo Vaše osobne podatke zaštitili od manipuliranja i gubitka te zabranili pristup neovlaštenim osobama. Naše mjere sigurnosti redovito se poboljšavaju sukladno tehnološkom napretku.
(6) Korištenje kolačića
Kolačiće koristimo kako bismo unaprijedili našu ponudu i poboljšali korisničko iskustvo. Kolačići su male tekstualne datoteke, koje omogućuju prepoznavanje korisnika i analizu korištenja naše internetske stranice.
Kolačići nam omogućuju da ponudu optimalno prilagodimo korisnicima te je učinimo efikasnijom i sigurnijom.
Instaliranje kolačića možete blokirati odgovarajućom postavkom u Vašem pregledniku. Napominjemo da u tom slučaju nećete moći koristiti sve funkcije ove internetske stranice u punom opsegu.
(7) Trajanje pohrane podataka
Osobne podatke pohranjujemo i obrađujemo samo onoliko dugo koliko je zakonski potrebno za izvršenje određene legitimne svrhe, osim ako važećim propisima nije za pojedinu svrhu predviđeno duže vrijeme čuvanja, a najmanje za vrijeme trajanja ugovora između korisnika i davatelja usluge.
U slučaju davanja marketinške privole podatke čuvamo deset godina odnosno do opoziva privole.
U slučaju odbijenih ponuda, kada dakle nije dana privola za marketing, podatke vezane uz ponudu čuvamo godinu dana, a u slučaju da zatražite brisanje, odmah će biti obrisani.
Osobni podaci koji više nisu potrebni ili nakon proteka predviđenog roka čuvanja uništavaju se na siguran način.
(8) Promicanje svijesti o važnosti zaštite osobnih podataka
HUM kontinuirano radi na edukaciji i podizanju svijesti u pogledu upravljanja osobnim podacima svojih zaposlenika, suradnika i korisnika.
(9) Kodeks ponašanja:
Kodeks ponašanja svim zaposlenicima i suradnicima HUM, poslovnog savjetovanja, predstavlja podršku i pomoć u obavljanju njihovih svakodnevnih radnih obveza, pridržavanju s važećim pravnim propisima i internim aktima kako bi se osigurala visoka razina profesionalnosti i međusobnog uvažavanja.
Temeljna načela poslovanja:
– kompetentnost i pouzdanost
– djelovanje u smjeru povećanja zadovoljstva klijenata
– djelovanje u smjeru inovacija proizvoda i usluga
– povećanje produktivnosti
– načelo jednakosti prilika
– zabrana diskriminiranja po bilo kojoj osnovi
– zabrana vrijeđanja i uznemiravanja
– zabrana negativnog nastupa u javnosti
– mirno rješavanje sukoba, nesporazuma i sporova
– odgovorno ophođenje s okolišem