Vještine komuniciranja i upravljanja konfliktima na radnom mjestu
Soft Skills = Tough Skills for 21st Century Problems
Mišljenja dosadašnjih polaznika ove edukacije OVDJE.
Poslovni svijet i svijet rada u ostvarenju ciljeva najčešće se oslanjaju na vlastita profesionalna znanja te na tržišne i ekonomske parametre kao mjerila njihove uspješnosti. Danas se pouzdano zna da za osobni i poslovni uspjeh nisu presudna profesionalna znanja, već znanja i vještine komuniciranja te upravljanja konfliktima (soft skills) unutar i izvan organizacije. Riječ je još uvijek o podcijenjenim znanjima i vještinama čija prisutnost se podrazumijeva. Ne postoji u dovoljnoj mjeri svijest o potrebi njihovog usavršavanja (ako se ne koriste, gase se) i mogućnostima njihovog doprinosa uspjehu svakog poslovnog pothvata, posebno u današnje vrijeme iznimnog napretka novih tehnologija. Dok AI i druga napredna tehnologija postaje sve bolja u onome što rade ljudi, ljudi moraju početi njegovati svoje unikatne ljudske osobine i učiniti ih relevantnim na tržištu rada. Oni moraju postati puno bolji u onome što jesu – ljudi!
Za osobni i grupni uspjeh, potrebni su nam drugi ljudi. A za uspjeh u odnosima s drugim ljudima najvažnije su komunikacijske vještine. Ne postoji stupanj prirođenih komunikacijskih vještina koji se ne može unaprijediti. Rezultati tih unapređenja su instant djelotvorni, a proces njihovog usvajanja pobuđuje radoznalost i dodatno uvećava želju za njihovim unapređivanjem. Jedini uvjet za njihovo usvajanje je spremnost na učenje i ulaganje u sebe.
Vrijeme održavanja i trajanje radionice
Svaka od ovih tema je sama po sebi široka, zato se ova radionica može protegnuti na mnogo duže vrijeme. Predloženi program predstavlja ponudu koja u svojoj sveukupnosti može po potrebi premašiti ponuđeno vrijeme. Zato će se konačni sadržaj, vrijeme održavanja i trajanje radionice prilagoditi potrebama naručitelja.
Mjesto održavanja radionice
HUM, Zagreb, Kneza Mislava 10/1 ili mjesto koje odredi naručitelj. Moguća je in-house edukacija u dogovoru s naručiteljem.
Broj polaznika
Maksimalno 15 polaznika.
Cilj radionice
Približiti polaznicima (zaposlenima) na upečatljiv i zabavan način komunikacijske vještine i vještine upravljanja i rješavanja unutarnjih i vanjskih konflikata te sporova na i u vezi s radom (radnim mjestom). Kroz interakciju i brojne vježbe, pokušat ćemo otkriti neke od najdubljih tajni ljudske prirode i uputiti na njena ograničenja koja predstavljaju ozbiljni, ali savladivi problem u ljudskoj interakciji. Ova radionica ima zadaću zainteresirati vas za ove važne teme s ciljem postupnog ovladavanja vještinama koje u znatnoj mjeri mogu unaprijediti odnose između vas i članova tima na radnom mjestu, odnose između članova tima i menadžmenta, odnose između njih i klijenata i dobavljača te svakovrsne osobne odnose. Ove vještine mogu u znatnoj mjeri osnažiti timski rad, radnu atmosferu, motivaciju, inicijativu, kreativnost, inovativnost, osobno zadovoljstvo, poslovni ugled i uspjeh. Koristi od ovakvog pristupa doslovce nastupaju odmah.
Očekivani ishodi
– razumijevanje konflikta na radnom mjestu i uzroka njegovog nastajanja
– prepoznavanje vlastitih reakcija na konflikt i u konfliktu i svijesti o upravljivošću njima
– otkrivanje individualnih konfliktnih okidača
– razumijevanje uobičajenih neproduktivnih ponašanja na radnom mjestu i načina njihovog postupnog otklanjanja
– usvajanje osnovnih strategija rješavanja problema na radnom mjestu
– razumijevanje osjećaja biti u pravu
– usvajanje osnovnih vještina uz pomoć kojih se negativni konflikt pretvara u pozitivni dijalog i poticaj za svakovrsni napredak
– unapređenje individualnih komunikacijskih vještina
– unapređenje komunikacijskih vještina članova tima, timskog i među-timskog rada
– unapređenje komunikacijskih vještina u razgovoru s klijentima
– poboljšanje individualnih slušateljskih sposobnosti
– prepoznavanje ograničenja ljudske prirode i percepcije kao uzroka konflikta
– prihvaćanje ljudske različitosti kao organizacijskog bogatstva i izvora kreativnosti i inovativnosti
– usvajanje osnova se uvođenje vlastitog sustava ranog otkrivanja, upravljanja i rješavanja unutarnjih i vanjskih neslaganja, konflikata i sporova
– unapređivanjem naučenog te primjenom medijacijskih principa učiniti prve korake u pozitivnoj promjeni korporativne kulture
Način izvođenja radionice
Radionica je dinamična, interaktivna, uz zajednički rad te uz rad u malim grupama, korištenjem raznolikih pomagala, filmova, vježbi, i dr.
Potvrda o sudjelovanju
Svaki polaznik radionice dobit će potvrdu o sudjelovanju.
Namjena edukacije
Edukacija je namijenjena svim zaposlenima neovisno o njihovoj struci, zanimanju i radnom mjestu, menadžerima, HR ekspertima, osnivačima društva, članovima, vanjskim ekspertima društva, poslovnim suradnicima, klijentima i dr.
Cijena edukacije
2.000,00 EUR-a (+ PDV).
Program radionice:
Vještine komuniciranja i upravljanja konfliktima
PRIJAVA