Hrvatska udruga za medijacije (HUM) – Oglas za posao

O HUM-u: 

HUM je osnovan je 2003. od strane medijatora entuzijasta koji su prepoznali medijaciju kao humaniji  način rješavanja i prevencije sukoba te sporova svih vrsta, u svim sferama društvenog života. HUM je educirao stotine medijatora, organizirao brojne edukacijske i promocijske aktivnosti te sudjelovao u brojnim projektima. Uvelike je uvećao svijest o postojanju medijacije kao efikasnog modernog alata za prevenciju i rješavanje konflikata i sporova te potiče razvoj ključnih životnih vještina koje unapređuju komunikaciju i dijalog.

HUM je time u određenoj mjeri doprinio i uvećanju harmonije u društvu u svakom njegovom segmentu. U stotinama provedenih medijacija i uz visok postotak sklopljenih nagodbi i zadovoljstva njihovih korisnika, HUM je sa svojim medijatorima i medijatoricama pomogao mnogim ljudima i organizacijama riješiti unutarnje i vanjske konflikte i sporove. Na taj način dobili su priliku ne samo riješiti problem i nastaviti živjeti i poslovati u miru, već su naučili i bolje nositi s problemima u budućnosti.

Sve ove aktivnosti čine HUM središnjim mjestom i institucijom za medijaciju u našoj zemlji. Medijacija je umjetnost komunikacije, upravljanja konfliktima i pregovaranja. Sve su to vještine usađene u nama ljudima. Zato je I zovu “umjetnošću biti čovjekom.”

Niti jedna organizacija ne može uspješno poslovati bez stručne administracije, pa tako ni HUM-ova. 

Za početak uspješne medijacije potrebno je vješto i odgovorno obaviti sve administrativne poslove. Kako bi medijacije provodile što profesionalnije i efikasnije imamo želju zaposliti osobu koja bi poslove svog radnog mjesta obavljala uz sistematičnost, komunikativnost i otvorenost (usmeno i pismeno), analitičnost i odgovornost prema klijentima. Pored snalaženja u svakodnevnim situacijama i aspektima posla, od osobe zadužene za administrativne poslove očekuje se spremnost pravovaljanog reagiranja i u izvanrednim situacijama koje se po prirodi posla pojavljuju.

 Što mi nudimo Vama:

–          Pozitivno radno okruženje i kvalitetne međuljudske odnose na radnom mjestu

–          Priliku za osobni, profesionalni razvoj i učenje

–          Rad u stimulativnom okruženju i profesionalni networking

–          Ulogu u razvijanju, promociji i implementaciji kulture mirnog načina rješavanja sporova u RH

–          Atmosferu u kojoj  neslaganja i konstruktivne kritike gube negativni predznak i postaju prilike za učenje, osobni rast, kreativnost i inovativnost, produktivnost, pozitivne promjene i timsku koheziju, iskre za pretvaranje suprotstavljanja u suradnju i rješenje problema na način na koji svi pobjeđuju.

Opis posla:

–          Podrška u administrativnom vođenju uredske dokumentacije

–          Priprema prijedloga, odgovora i nacrta vezanih uz postupak medijacije

–          Koordinacija prikupljanja podataka i dokumentacije svih uključenih stranaka u procesu medijacije

–          Vođenje uredskih poslova, komunikacija sa strankama (pismeno i usmeno)

–          Odgovornost i nadzor nad volonterima HUM-a i volonterskim aktivnostima

–          Organizacija i provedba edukacija za medijatore

–          Osobita odgovornost za odgovorno ophođenje svim osobnim podacima prikupljenim u postupcima medijacije, zaposlenika Udruge i osoba uključenih u rad HUM-a  ugovorom o volontiranju uz primjenu dužne pažnje

–          Sudjelovanje u promotivnim (marketing) aktivnostima HUM-a, posebno na društvenim mrežama

Osnovne kvalifikacije kandidata/kinje:

–          Tražimo osobu koja je vješta i pedantna u administraciji (što uključuje arhiviranje, dokumentiranje, pripremanje obrazaca i prijedloga, organizaciju edukacija, nacrta nagodbi i prijedloga, i sl. Podržavamo sposobnost kvalitetnog organiziranja vlastitog posla i upravljanje različitim aspektima posla istovremeno. Važno nam je želja za učenjem i razumijevanjem tipa rada koji ima svoju specifičnu dinamiku i traži urednost  te sposobnost suradnje s ostalim članovima tima, kao i sposobnost praćenja i pružanja podrške drugima u raznovrsnim  aktivnostima.

–          Proaktivni pristup provedbi poslova i davanju inicijativa i sugestija za unapređenje rada i radne okoline, uključujući i one “out of the box”.

–          Iskustvo u administrativnom vođenju poslova, pripremi edukacija i marketing pomaže.

–          Poznavanje osnova MS Excel-a, Word-a, Zoom platforme, Canva-e, WordPress-a.

–           Poznavanje rada na društvenim mrežama u promotivne svrhe

–          Poželjno dobro znanje engleskog jezika.

–          SSS, a poželjna je VSS

*Vaša prijava treba sadržavati kvalitetan i jasan životopis. Poželjno je i motivacijsko pismo, ali nije obavezno. Također, uz životopis možete navesti kontakt osobu za preporuku koju ćemo po potrebi kontaktirati.

S odabranim kandidatom/kinjom sklopit će se ugovor o radu na 1 godinu uz puno radno vrijeme, 9-17h.

Ako smatrate da zadovoljavate navedene uvjete i imate želju za daljnjim osobnim razvojem I stjecanjem životnih ljudskih vještina, prijavite se do 20.01.2022. putem E-mail-a info@medijacija.hr

 

Veselimo se unaprijed upoznavanju s Vama!