Suvremene organizacijske strukture te međusobni odnosi zaposlenika za sobom nose i niz izazova čiji utjecaji mogu negativno djelovati i na pojedine aspekte poslovanja organizacija, uključujuči smanjenje produktivnosti, ali i narušavanje radne atmosfere. Principi medijacije, kao što su neovisnost medijatora, osiguranje dvostruke razine povjerljivosti, te rješenje kao dogovor samih stranaka, mogu se koristi kao odgovarajući alat za spriječavanje takvih štetnih posljedica.

Svaki sudionik može biti siguran da sve što podijeli s medijatorom ostaje povjerljivo i neće biti otkriveno drugoj strani bez pristanka. Također je važno za istaknuti da se sve izneseno u medijaciji ne može koristiti u eventualnim daljnjim postupcima ako medijacija ne uspije. Medijator ne donosi odluku, već to čine sudionici uz njegovu pomoć.

Više o tome u članku odvjetnice i medijatorice Kristine Bajsić Bogović objavljenom 26.6. 2019. na portalu profitiraj.hr ovdje.