Radionica

MOĆ ISPRIKE U RJEŠAVANJU SPOROVA

u četvrtak, 6. lipnja 2024.

17,00-20,00 sati

HUM, Kneza Mislava 12, Zagreb

Voditelj: Blažo Nedić, advokat, medijator i trener iz Beograda, počasni član Hrvatske udruge za medijaciju

 

U svakodnevnom životu radu neizbježno je da ćete, prije ili kasnije, učiniti ili reći nešto što će uvrijediti ili povrijediti vama blisku osobu, ili se isto može  dogoditi i vama. Također nije teško zamisliti situaciju u kojoj bi vaša firma, proizvod ili brend mogli biti umiješani u kontroverznu radnju koja je pojedincima ili grupi prouzrokovala štetu. Isprika ima moć pomirenja i obnavljanja poremećenih odnosa i stoga predstavlja jednu od najsloženijih društvenih interakcija. Od prolivenog pića, propuštenih rokova, raskinutih veza i razvoda, preko naknade štete za tjelesne povrede i masovnih tužbi za neispravne proizvode i nekvalitetne usluge, isprika je neizostavan element svakodnevnog života i poslovnih odnosa, ali je posebno važno za profesionalce koji se bave rješavanjem konflikata.

Iskreno, blagovremeno i potpuno isprika može značajno doprinijeti izražavanju empatiju i pružanju utjehe, vraćanju povjerenja, zaštiti ugleda, ali i smanjenju odštetnih zahtjeva i razrješenju sporova. Ako se iskaže na pravi način, isprika otvara put oproštaju i ultimativno, pomirenju. Pa ipak, iskreno i efikasno izražavanje isprike je rijetko i iznenađuje odsustvo fokusa na ovaj suštinski aspekt rješavanja sporova, kako u praksi, tako i u akademskoj teoriji i edukaciji.

Odvjetnici oklijevaju savjetovati davanje isprike iz zabrinutosti da ne priznaju odgovornost, dok su medijatori nerijetko nepripremljeni da podstaknu i facilitiraju ispriku koje često može biti ključni korak ka postizanju sporazuma.

Na ovoj 3-satnoj radionici namijenjenoj medijatorima, odvjetnicima, i svima koji mogu biti uključeni u rješavanje sukoba, analizirat ćemo primjere dobrih i manje dobrih isprika i razmotriti:
 Značaj isprike u rješavanju sporova
 Značenja, vrste i motivacije za davanje isprike
 Psihološke potrebe “žrtve” u prihvaćanju isprike
 Zašto odvjetnici oklijevaju da savjetuju davanje isprike u sporu
 Ulogu medijatora kao facilitatora isprike u postizanju nagodbe
 Vježbat ćemo kako sastaviti i kazati efikasnu ispriku

 

Pristup je besplatan, a prijave su obvezne do 5. lipnja na e-mail:  info@medijacija.hr

Nakon radionice podijelit ćemo Vam potvrde o sudjelovanju. 

Broj polaznika je ograničen (do 25 osoba), a prednost pri prijavi imaju premium članovi HUM-a i redovni članovi HUM-a.

Čekamo na vas s nestrpljenjem i dobrodošlicom!